OFFER
Bearings, seals, linear motion, maintenance tools, bolt tightening and tensioning, pneumatics and hydraulics, conveyors and conveyors’ parts, lubricants, industrial chemicals
Details


Bearings, seals, linear motion, maintenance tools, bolt tightening and tensioning, pneumatics and hydraulics, conveyors and conveyors’ parts, lubricants, industrial chemicals
DetailsA wide commercial offer in the field of bearings, power transmission, linear technology, gears and more.
We manufacture conveyors, screens, gears, steel constructions, we process small and bulky metals.
We offer assembly services, diagnostics of machines and devices, telecommunications services, electrotechnical services
Stay up to date and like us on Facebook !
Przekładnia MWSN-400
– reduktor walcowo-ślimakowy
– moc: 15 kW
– przełożenie: i=według zestawienia
– waga: ~540 kg
– zastosowanie do stacji napinających przenośników taśmowych
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
Moc silnika | Przełożenie |
15 kW | i=126,67 |
Przekładnia A-25
– dwustopniowy reduktor kątowo – walcowy
– moc: 17,4 do 100,3 kW (w zależności od przełożenia)
– przełożenie: według zestawienia-
– waga: ~610 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przekładnia kątowo-walcowa
– zabudowa lewo lub prawostronna
Moc silnika | Przełożenie |
17,4 do 100,3 kW | i=9,05 do i=27,65 |
Przekładnia MS-55
– reduktor kątowo-walcowy
– moc: do 55 kW
– przełożenie: według zestawienia
– waga: ~820 kg
– przekładnia kątowo-walcowa
– zabudowa lewo lub prawostronna
Moc silnika | Przełożenie |
55 kW | i=30 |
Przekładnia MKB-109
– reduktor stożkowo-walcowy
– moc: do 160 kW
– przełożenie: według zestawienia
– waga: ~1750 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowego – „backstop”
– zabudowane wodne chłodnice oleju
Moc silnika | Przełożenie |
160 kW | i=15; i=20; i=25; i=31; i=39 |
132 kW | i=39 |
Przekładnia MKB-250
– dwustopniowy reduktor kątowo – walcowy
– moc: do 315 kW
– przełożenie: i=25,51; 24,26
– waga: ~3000 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowego – „backstop”
Moc silnika | Przełożenie |
315 kW | i=25,51 |
250 kW | i=24,26 |
Przekładnia MK-250 / MK-250 N, MK-250 NF
– dwustopniowy reduktor kątowo – walcowy
– moc: 250 kW
– przełożenie: i=19,057; 19,787; 20,647; 24,375; 31,875
– waga: ~2700 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
– dostępna wersja z zabudowanymi wodnymi chłodnicami oleju
Moc silnika | Przełożenie |
250 kW | i=19,057; 19,787; 20,647; 24,375; 31,875 |
Przekładnia MG–1000
– trzystopniowy reduktor walcowy
– moc: do 160 kW
– przełożenie: i= 12,68; i=15,48; i=19,14; i=20,93; i=25,31
– waga: ~1280 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
– dostępna wersja z zabudowanymi wodnymi chłodnicami oleju
Moc silnika | Przełożenie |
160 kW | i= 12,68; i=15,48; i=19,14; i=20,93; i=25,31 |
132 kW | i= 12,68; i=15,48; i=19,14; i=20,93; i=25,31 |
Przekładnia MPL-45
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: 1000 kW
– przełożenie: i=33
– waga: ~4600 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
1000 kW | i=33 |
Przekładnia MPL-25/4
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 650 kW
– przełożenie: i=33, i=39
– waga: ~2300 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
650 kW | i=33, i = 39 |
Przekładnia MPL-35
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 615 kW
– przełożenie: i=33, i=39
– waga: ~3200 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
615 kW | i=33, i=39 |
Przekładnia MPL-25
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 450 kW
– przełożenie: i= 21, i=28, i=33, i=39, i=50
– waga: ~1950 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowo
Moc silnika | Przełożenie |
450 kW | i=21, i= 28, i=33 |
400 kW | I=39 |
320 kW | i = 50 |
Przekładnia MPL-15
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 250 kW
– przełożenie: i=28, i=33, i=39,
– waga: ~1170 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
250 kW | i=28, i=33 |
200 kW | i=39 |
Przekładnia PPL-14/22
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo
– moc: 22 kW
– przełożenie: i=29,653
– waga: ~280 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc silnika | Przełożenie |
22 kW | i=29 |
Przekładnia MKPL-45
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: 1000 kW
– przełożenie: i=33
– waga: ~6000 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc | Przełożenie |
---|---|
1000 kW | i=33 |
Przekładnia MKPL-35
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: 615 kW
– przełożenie: i=33, i=39
– waga: ~5100 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącza wg standardu RAG
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc | Przełożenie |
---|---|
615 kW | i=33, i=39 |
Przekładnia MKPL-25/4
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: do 650 kW
– przełożenie: i=25, i=33, i=39
– waga: ~3950 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze zdawcze zgodne z normą RAG N 335000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc | Przełożenie |
---|---|
650 kW | i=25, i=33, i=39 |
Przekładnia MKPL-25
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: do 450 kW
– przełożenie: i= 21, i=25, i=28, i=33, i=39, i=50
– waga: ~2950 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Opcje:
– smarowanie łożysk wału szybkobieżnego: smarem stałym, smarowanie rozbryzgowe lub wymuszone pompką smarującą
– wykonania: z hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
Moc | Przełożenie |
---|---|
450 kW | i=21, i=25, i=28, i=33 |
400 kW | i=39 |
320 kW | i=50 |
Przekładnia MKPL-15
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: do 325 kW
– przełożenie: według zestawienia
– waga: ~1750 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Opcje: wykonanie: z hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
Moc | Przełożenie |
---|---|
325 kW | i=18 (ver. 60 Hz), i=25 |
250 kW | i=28, i=33 |
200 kW | i=39 |
160 kW | i=50 |
Przekładnia MPL-65
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: 1200 kW
– przełożenie: i=33
– waga: ~5500 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
1200 kW | i=33 |
Suwnica MARAT dwudźwigarowa to urządzenie dźwignicowe wykorzystywane do transportu bliskiego. Posiada dwa równoległe dźwigary, na których zamontowany jest wózek z napędem.
Dzięki bardziej złożonej konstrukcji, suwnice dwudźwigarowe charakteryzują się większym udźwigiem (nawet powyżej 100 ton), szerszym zasięgiem pracy oraz wyższą stabilnością.
Są jednak droższe w zakupie i eksploatacji niż modele jednodźwigarowe.
Chcesz wiedzieć więcej napisz do nas: r.detmer@grupamarat.pl
Suwnica MARAT jednodźwigarowa to urządzenie dźwignicowe przeznaczone do transportu bliskiego. Składa się z pojedynczego dźwigara zamontowanego na wózkach jezdnych. Po dźwigarze porusza się wózek z napędem.
Ten typ suwnicy charakteryzuje się prostą konstrukcją, mniejszym udźwigiem (do ok. 50 ton) oraz zasięgiem pracy. Jednak jego zaletą są niższe koszty zakupu i eksploatacji w porównaniu do suwnic dwudźwigarowych.
Chcesz wiedzieć więcej napisz do nas: r.detmer@grupamarat.pl
MARAT jest oficjalnym przedstawicielem producenta wciągarek STAHL Crane Systems
Nakrętki hydrauliczne Atlas Copco zapewniają precyzyjne i bezpieczne napinanie połączeń śrubowych w wymagających aplikacjach przemysłowych.
Dzięki zastosowaniu ciśnienia hydraulicznego równomiernie rozkładają obciążenie, eliminując wpływ tarcia i zwiększając trwałość połączenia.
Kluczowe zalety:
✔ Dokładność i powtarzalność napięcia,
✔ Bezpieczny montaż nawet w ograniczonej przestrzeni,
✔ Odporność na korozję i ekstremalne warunki,
✔ Wysokiej jakości materiały zapewniające długą żywotność.
Szukasz idealnego rozwiązania?
Skontaktuj się z nami – pomożemy dobrać odpowiednią nakrętkę hydrauliczną do Twojej aplikacji!
Napinacze hydrauliczne Atlas Copco to niezawodne rozwiązanie dla precyzyjnego i bezpiecznego napinania śrub w wymagających aplikacjach przemysłowych.
Zalety napinaczy Atlas Copco:
✔ Dokładność i powtarzalność napięcia śrub,
✔ Szybka i bezpieczna obsługa,
✔ Odporność na ekstremalne warunki pracy,
✔ Minimalizacja ryzyka uszkodzeń gwintu.
Szukasz idealnego rozwiązania?
Skontaktuj się z nami – pomożemy dobrać odpowiedni model napinacza do Twoich potrzeb.