Przekładnia MWSN-400
– reduktor walcowo-ślimakowy
– moc: 15 kW
– przełożenie: i=według zestawienia
– waga: ~540 kg
– zastosowanie do stacji napinających przenośników taśmowych
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
Moc silnika | Przełożenie |
15 kW | i=126,67 |
Przekładnia A-25
– dwustopniowy reduktor kątowo – walcowy
– moc: 17,4 do 100,3 kW (w zależności od przełożenia)
– przełożenie: według zestawienia-
– waga: ~610 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przekładnia kątowo-walcowa
– zabudowa lewo lub prawostronna
Moc silnika | Przełożenie |
17,4 do 100,3 kW | i=9,05 do i=27,65 |
Przekładnia MS-55
– reduktor kątowo-walcowy
– moc: do 55 kW
– przełożenie: według zestawienia
– waga: ~820 kg
– przekładnia kątowo-walcowa
– zabudowa lewo lub prawostronna
Moc silnika | Przełożenie |
55 kW | i=30 |
Przekładnia MKB-109
– reduktor stożkowo-walcowy
– moc: do 160 kW
– przełożenie: według zestawienia
– waga: ~1750 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowego – „backstop”
– zabudowane wodne chłodnice oleju
Moc silnika | Przełożenie |
160 kW | i=15; i=20; i=25; i=31; i=39 |
132 kW | i=39 |
Przekładnia MKB-250
– dwustopniowy reduktor kątowo – walcowy
– moc: do 315 kW
– przełożenie: i=25,51; 24,26
– waga: ~3000 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowego – „backstop”
Moc silnika | Przełożenie |
315 kW | i=25,51 |
250 kW | i=24,26 |
Przekładnia MK-250 / MK-250 N, MK-250 NF
– dwustopniowy reduktor kątowo – walcowy
– moc: 250 kW
– przełożenie: i=19,057; 19,787; 20,647; 24,375; 31,875
– waga: ~2700 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
– dostępna wersja z zabudowanymi wodnymi chłodnicami oleju
Moc silnika | Przełożenie |
250 kW | i=19,057; 19,787; 20,647; 24,375; 31,875 |
Przekładnia MG–1000
– trzystopniowy reduktor walcowy
– moc: do 160 kW
– przełożenie: i= 12,68; i=15,48; i=19,14; i=20,93; i=25,31
– waga: ~1280 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– dostępna wersja z zabudowanym hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
– dostępna wersja z zabudowanymi wodnymi chłodnicami oleju
Moc silnika | Przełożenie |
160 kW | i= 12,68; i=15,48; i=19,14; i=20,93; i=25,31 |
132 kW | i= 12,68; i=15,48; i=19,14; i=20,93; i=25,31 |
Przekładnia MPL-45
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: 1000 kW
– przełożenie: i=33
– waga: ~4600 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
1000 kW | i=33 |
Przekładnia MPL-25/4
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 650 kW
– przełożenie: i=33, i=39
– waga: ~2300 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
650 kW | i=33, i = 39 |
Przekładnia MPL-35
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 615 kW
– przełożenie: i=33, i=39
– waga: ~3200 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
615 kW | i=33, i=39 |
Przekładnia MPL-25
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 450 kW
– przełożenie: i= 21, i=28, i=33, i=39, i=50
– waga: ~1950 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowo
Moc silnika | Przełożenie |
450 kW | i=21, i= 28, i=33 |
400 kW | I=39 |
320 kW | i = 50 |
Przekładnia MPL-15
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: do 250 kW
– przełożenie: i=28, i=33, i=39,
– waga: ~1170 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335 000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
250 kW | i=28, i=33 |
200 kW | i=39 |
Przekładnia PPL-14/22
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo
– moc: 22 kW
– przełożenie: i=29,653
– waga: ~280 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc silnika | Przełożenie |
22 kW | i=29 |
Przekładnia MKPL-45
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: 1000 kW
– przełożenie: i=33
– waga: ~6000 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc | Przełożenie |
---|---|
1000 kW | i=33 |
Przekładnia MKPL-35
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: 615 kW
– przełożenie: i=33, i=39
– waga: ~5100 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącza wg standardu RAG
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc | Przełożenie |
---|---|
615 kW | i=33, i=39 |
Przekładnia MKPL-25/4
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: do 650 kW
– przełożenie: i=25, i=33, i=39
– waga: ~3950 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze zdawcze zgodne z normą RAG N 335000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Moc | Przełożenie |
---|---|
650 kW | i=25, i=33, i=39 |
Przekładnia MKPL-25
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: do 450 kW
– przełożenie: i= 21, i=25, i=28, i=33, i=39, i=50
– waga: ~2950 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Opcje:
– smarowanie łożysk wału szybkobieżnego: smarem stałym, smarowanie rozbryzgowe lub wymuszone pompką smarującą
– wykonania: z hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
Moc | Przełożenie |
---|---|
450 kW | i=21, i=25, i=28, i=33 |
400 kW | i=39 |
320 kW | i=50 |
Przekładnia MKPL-15
– trzystopniowy reduktor: kątowo – walcowo – planetarny
– moc: do 325 kW
– przełożenie: według zestawienia
– waga: ~1750 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– przyłącze wejściowe i zdawcze zgodne z normą RAG N 335000
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
Opcje: wykonanie: z hamulcem jednokierunkowym – „backstop”
Moc | Przełożenie |
---|---|
325 kW | i=18 (ver. 60 Hz), i=25 |
250 kW | i=28, i=33 |
200 kW | i=39 |
160 kW | i=50 |
Przekładnia MPL-65
– dwustopniowy reduktor walcowy, planetarny
– moc: 1200 kW
– przełożenie: i=33
– waga: ~5500 kg
– certyfikat zgodności WE i Atex IM2
– chłodzenie: wodne poprzez wymienne chłodnice z przyłączem „Stecko” DN10
– smarowanie łożysk – rozbryzgowe
Moc silnika | Przełożenie |
1200 kW | i=33 |
Suwnica MARAT dwudźwigarowa to urządzenie dźwignicowe wykorzystywane do transportu bliskiego. Posiada dwa równoległe dźwigary, na których zamontowany jest wózek z napędem.
Dzięki bardziej złożonej konstrukcji, suwnice dwudźwigarowe charakteryzują się większym udźwigiem (nawet powyżej 100 ton), szerszym zasięgiem pracy oraz wyższą stabilnością.
Są jednak droższe w zakupie i eksploatacji niż modele jednodźwigarowe.
Chcesz wiedzieć więcej napisz do nas: r.detmer@grupamarat.pl
Suwnica MARAT jednodźwigarowa to urządzenie dźwignicowe przeznaczone do transportu bliskiego. Składa się z pojedynczego dźwigara zamontowanego na wózkach jezdnych. Po dźwigarze porusza się wózek z napędem.
Ten typ suwnicy charakteryzuje się prostą konstrukcją, mniejszym udźwigiem (do ok. 50 ton) oraz zasięgiem pracy. Jednak jego zaletą są niższe koszty zakupu i eksploatacji w porównaniu do suwnic dwudźwigarowych.
Chcesz wiedzieć więcej napisz do nas: r.detmer@grupamarat.pl
MARAT jest oficjalnym przedstawicielem producenta wciągarek STAHL Crane Systems
Nakrętki hydrauliczne Atlas Copco zapewniają precyzyjne i bezpieczne napinanie połączeń śrubowych w wymagających aplikacjach przemysłowych.
Dzięki zastosowaniu ciśnienia hydraulicznego równomiernie rozkładają obciążenie, eliminując wpływ tarcia i zwiększając trwałość połączenia.
Kluczowe zalety:
✔ Dokładność i powtarzalność napięcia,
✔ Bezpieczny montaż nawet w ograniczonej przestrzeni,
✔ Odporność na korozję i ekstremalne warunki,
✔ Wysokiej jakości materiały zapewniające długą żywotność.
Szukasz idealnego rozwiązania?
Skontaktuj się z nami – pomożemy dobrać odpowiednią nakrętkę hydrauliczną do Twojej aplikacji!
Napinacze hydrauliczne Atlas Copco to niezawodne rozwiązanie dla precyzyjnego i bezpiecznego napinania śrub w wymagających aplikacjach przemysłowych.
Zalety napinaczy Atlas Copco:
✔ Dokładność i powtarzalność napięcia śrub,
✔ Szybka i bezpieczna obsługa,
✔ Odporność na ekstremalne warunki pracy,
✔ Minimalizacja ryzyka uszkodzeń gwintu.
Szukasz idealnego rozwiązania?
Skontaktuj się z nami – pomożemy dobrać odpowiedni model napinacza do Twoich potrzeb.